16 tapaa aktivoida ja osallistaa kohderyhmääsi Facebook-sivullasi

16 tapaa aktivoida ja osallistaa kohderyhmääsi Facebook-sivullasi

INFOGRAAFI. Kun pk- tai mikroyrityksen Facebook-sivu on perustettu, kannattaa tätä ilmaismediaa hyödyntää. Facebook-sivun näkyvyys perustuu siihen, kuinka hyvin saat aktivoitua ja osallistettua seuraajasi. Käytännössä tämä tarkoittaa sitä, kuinka hyvin he kommentoivat, tykkäävät ja reagoivat muuten tilapäivityksiisi. Aktiivisuuden ylläpito ei kuitenkaan arjen kiireissä ole helppoa, joten annamme avuksesi muistilistan Facebook-sivun seuraajien aktivointiin ja osallistamiseen - ohessa on jopa 16 vinkkiä. Infograafi 16 tapaa aktivoida ja osallistaa kohderyhmääsi Facebook-sivullasi auttaa suunnittelemaan sekä toteuttamaan erilaisia ja mielenkiintoisia sisältöjä sosiaaliseen mediaan. Koska näkyvyyden rakentaminen on hyvä olla jatkuvaa, varaa kalenteristasi aikaa vähintään pari kertaa viikossa puolesta tunnista tuntiin, jolloin käyt omat some-kanavasi läpi ja julkaiset uutta sisältöä seuraajillesi.

Voit hyödyntää alla olevaa vinkkilistaa (yhdessä 10 kohtaa – Miten rakennat kohderyhmällesi kiinnostavan Facebook-sivun infograafin kanssa) myös koko sisällöntuotantosi suunnitteluun sekä toteuttamiseen, missä tahansa kanavassa. Ja kun rakennat sisältöä, muista kohderyhmäsi! Vain aidosti hyödylliseksi, mielenkiintoiseksi tai viihdyttäväksi koettu sisältö on arvokasta. Yhä kaikille kaikkea, on ei kenellekään mitään! Jätä infograafin alla yhteystietosi, jos aihe kiinnostaa enemmän,  sillä seuraavassa ajankohtaisjutussa käsittelen laajemmin sisällöntuotannon hyötyjä ja syitä tehdä sisällöntuotantoa.

eforte_10-kohtaa-miten_aktivoida-ja-osallistaa-Facebookissa

Tulosta ilmoitustaulullesi 16 tapaa aktivoida ja osallistaa kohderyhmääsi Facebook-sivullasi -infograafi. Saat ladattua itsellesi pdf:n klikkaamalla ohesta.

Jos haluat saada sähköpostiisi seuraavan infograafin, liity sähköpostilistallemme jättämällä sähköpostisi oheen. Saat noin kerran kuussa yhteenvedon blogijutuistamme sähköpostiisi.